Osebni podatki
Osebni podatek je katerakoli informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Posameznik je določljiv takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika.
Zagotavljamo vam, da vaše osebne podatke shranjujemo in obdelujemo v osrednjem programu za upravljanje informacij BAUHAUS strank slovenskih družb BAUHAUS izključno le za v tej Izjavi navedene namene. Podatki se obdelujejo skladno s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov, uvodoma naštetimi zakoni ter drugo veljavno zakonodajo.
Glede na vrsto vaše interakcije z nami, lahko BAUHAUS zbira in obdeluje naslednje vaše osebne podatke:
- podatke o posameznikovi uporabi naše spletne strani (IP naslov, datum in ura obiska spletne strani, podatki o obiskanih straneh, nastavitve na spletni strani, podatki o lokaciji oziroma vstopni točki dostopa do interneta);
- osnovne podatke o posamezniku (priimek in ime, naslov, datum in kraj rojstva, EMŠO, davčna številka, številka osebnega dokumenta);
- kontaktne podatke in podatke o vaši komunikaciji z nami (e-naslov, telefonska številka, številka faksa, datum, ura in vsebina poštne ali elektronske komunikacije);
- podatke, potrebne za izvajanje naših storitev in sklepanje pogodb, kot so podatki o nakupih blaga/storitev in izdanih računih (osnovni in kontaktni podatki posameznika, interna številka kupca, datum in kraj nakupa, kupljeni izdelki ali naročene storitve, skupni znesek, način plačila, bančni podatki, naslov za dostavo, številka in datum izdaje računa, ipd.) ter podatke o reševanju reklamacijskih zahtevkov;
- podatke za namen uporabe PROFICARD kartice in ugodnosti, ki jih kartica prinaša (ime in priimek pooblaščenih oseb, kontaktne osebe ter zakonitega zastopnika podjetja, številka kartice idr.);
- podatke iz prostovoljno izpolnjenih obrazcev s strani uporabnika (npr. v okviru nagradnih iger, v primeru prijave na dogodke);
- druge podatke, ki nam jih posamezniki prostovoljno podajo ob zahtevi za nakup določenega izdelka ali za opravo določene storitve;
- podatke za lastne namene oglaševanja (npr. ime in priimek, e-naslov, naslov, telefonska številka);
- podatke, ki se zbirajo v okviru izvajanja videonadzora (posnetek posameznika (slika), podatek o lokaciji, datum in čas posnetka).
Te vaše podatke shranjujemo in obdelujemo v osrednjem programu za upravljanje informacij BAUHAUS strank. Naši računalniški sistemi so s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi zaščiteni proti nenamernem ali nezakonitem dostopu, spreminjanju, razkritju ali razširjanju vaših osebnih podatkov s strani nepooblaščenih oseb ter pred nenamerno ali nezakonito izgubo in uničenjem osebnih podatkov.
Če ste naša registrirana stranka (s.p., podjetje, redna stranka, PROFICARD uporabnik), ste zavedeni v našem blagajniškem sistemu poslovanja. V takem primeru so vaši podatki shranjeni v centralnem registru podatkov BAUHAUS strank, pri čemer lahko do vaših podatkov dostopajo zaposleni v vseh prodajnih centrih BAUHAUS in poprodajnih službah BAUHAUS v Sloveniji. Glede na vsebino same pogodbe in naročene storitve, so lahko tudi drugi vaši podatki dostopni ali uporabljeni v vseh naših prodajnih centrih BAUHAUS in v oddelku za podporo strankam. Obdelovanje podatkov v osrednjem blagajniškem sistemu poslovanja ter v drugih prodajnih centrih in oddelkih temelji na varovanju zakonitih interesov BAUHAUS in olajša upoštevanje zahtev za varstvo podatkov, za pravilnost podatkov in prenosljivosti podatkov.
Vaše interese ter pravice in svoboščine smo pri tem upoštevali v zadostni meri, saj s posredovanjem navedenih podatkov omogočamo naslednje storitve poprodajnih služb po vsej Sloveniji:
- reševanje reklamacij v vseh prodajnih centrih BAUHAUS,
- menjavo blaga v okviru pogodbenih pravic do menjave v vseh naših prodajnih centrih,
- rezervacijo in dvig blaga iz drugih trgovskih centrov v vseh prodajnih centrih,
- unovčenje darilnih bonov v vseh prodajnih centrih,
- unovčenje dobropisov zaradi vračila v vseh prodajnih centrih,
- plačilo po ponudbi ter izdaja računa na podjetje v vseh prodajnih centrih,
- plačilo z odlogom ter uporaba kartice PROFICARD v vseh prodajnih centrih,
- naša poprodajna služba vam je kot kontaktna oseba na razpolago za vsa vprašanja v zvezi z reklamacijami in servisom ter za informacije in svetovanje.