Pogosta vprašanja in odgovori

Kakšen je delovni čas poslovalnic?

Naše poslovalnice so odprte od ponedeljka do petka od 07:00-20:00 in ob sobotah od 08:00-20:00.

Kje lahko preverim zalogo določenega izdelka?

Zalogo izdelka lahko preverite na strani posameznega izdelka, in sicer v razdelku razpoložljivost po centrih.

Kje lahko preverim, ali je izdelek na voljo z dostavo na moj naslov?

Ali je izdelek na voljo z dostavo, lahko preverite na strani posameznega izdelka, in sicer nad razdelkom razpoložljivost po centrih, kjer je navedeno, ali je izdelek na voljo z dostavo ali le za osebni prevzem.

Katere načine dostave imate v ponudbi?

Kot način dostave BAUHAUS ponuja možnost osebnega prevzema v BAUHAUS prodajnem centru (»Klikni & prevzemi«) ali pa dostavo s Pošto Slovenije za manjše pakete oz. Intereuropo za večje pakete.

Kakšen je rok dostave?

Rok dostave je med 2-5 delovnih dni.

Kako vem, kdaj je naročeno pripravljeno na prevzem?

Prejem elektronskega sporočila »Vaše naročilo je pripravljeno za prevzem/pošiljanje« pomeni, da lahko kupec že opravi prevzem blaga v izbranem prodajnem centru BAUHAUS.

Kdaj lahko prevzamem blago, če sem se odločil za storitev osebnega prevzema v BAUHAUS prodajnem centru (»Klikni & prevzemi«)?

Vsa naročila, ki so oddana in plačana ter poknjižena do 12:00 ure, so pripravljena za prevzem isti delovni dan in jih lahko prevzamete od 16:00 ure dalje, naročila oddana po 12:00 uri pa so pripravljena za osebni prevzem najkasneje do 12:00 ure naslednjega dne. V primeru plačila po predračunu in/ali povečanega števila naročil, se lahko čas priprave naročila podaljša.

Kako dolgo hranite naročeno blago za osebni prevzem?

V primeru, da ste blago (naročilo) plačali ob nakupu v spletni trgovini (kreditne kartice, kartice z odloženim plačilom, nakazila) vam blago hranimo 6 delovnih dni od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Če blaga ne prevzamete v navedenem roku, se vaše plačilo stornira, kupnina pa se vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, v roku 14 dni od stornacije naročila. V primeru izbire plačila ob prevzemu v trgovini, vam naročilo hranimo 3 delovne dni od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Po pretečenem roku se blago vrne na prodajne police, naročilo pa stornira.

Nisem še uporabnik ProfiCard kartice, kakšni so pogoji?

V kolikor še niste naš ProfiCard uporabnik, lahko to postanete z obiskom naše trgovine na "Drive in" vhodu ali izpolnite in podpišite naslednji obrazec, ter ga posredujte po elektronski pošti na [email protected]. Za pridobitev ProfiCard kartice mora biti podjetje (ali društvo, zavod, osnovna šola, ministrstvo, vrtec, občina, krajevna skupnost, samostojni podjetnik …) zavezanec za DDV. Podjetja, ki niso zavezanci za DDV, ne morejo pridobiti ProfiCard kartice.

Ali lahko ProfiCard uporabniki svoje ugodnosti koristimo v spletni trgovini?

Proficard uporabniki lahko svoje nakupe opravljajo tudi preko spleta, vendar le za storitev Klikni in Prevzemi. V primeru dostave se ugodnosti in odloki plačil žal še ne morejo obračunati.

Katere načine plačila lahko uporabim za nakup v spletni trgovini bauhaus.si?

V spletni trgovini bauhaus.si lahko uporabite različne načine plačila, izbirate lahko med:

- plačilom z neposredno obremenitvijo debetne ali kreditne kartice,

- plačilom po predračunu,

- plačilom po povzetju,

- plačilom na obroke (NLB kartice z odloženim plačilom Mastercard, Zlati Mastercard, Visa in Karanta, in sicer po pogojih banke izdajateljice). 

Ali je dostava paketov, naročenih prek bauhaus.si brezplačna?

 Cena dostave je odvisna od mase paketov:

  1. 3,90 EUR za pakete do 50 kg
  2. 9,90 EUR za pakete od 51 do 100 kg
  3. 19,90 EUR za pakete od 101 kg do 600 kg

Ali sta sestava in montaža pošiljk všteti v ceno?

Ne, sestava oz. montaža ni všteta v ceno. To velja predvsem za pohištvo, plavalne bazene, vrtne hišice, nadstreške za avtomobile, ograje itn. Če želite plačljivo montažo, se, prosimo, obrnite na strokovne svetovalce BAUHAUS v najbližjem prodajnem centru BAUHAUS. Naročilo ponudbe za izvedbo montaže je možno opraviti samo v trgovskih centrih BAUHAUS, spletna trgovina možnosti naročila montaže ne ponuja.

Ali lahko vrnem pošiljko, če sem naknadno ugotovil, da je poškodovana?

Da, pošiljko lahko vrnete. O postopku vračila si lahko podrobneje preberete pod točko 7 v splošnih pogojih.

Ali lahko uveljavljam pravico do vračila v 14 dneh?

Da, v roku 14 dni lahko odstopite od nakupa, in sicer brez navedbe razloga za odstop. Odstop od pogodbe uresničite tako, da nam pošljete pisni odstop od pogodbe na obrazcu, ki se nahaja na povezavi https://viewer.ipaper.io/Bauhaus-trgovina/Slovenija/spletna-trgovina/odstop-od-pogodbe/#/, preko elektronske pošte [email protected] ali z drugo nedvoumno izjavo, da odstopate od pogodbe.

Kdaj prejmem vračilo denarja za spletni nakup?

Vračilo kupnine za spletni nakup vam vrnemo najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila od odstopa od pogodbe, in sicer po enaki poti kot je bil opravljen nakup.

Kakšno garancijsko dobo ima posamezen izdelek?

Garancijski pogoji so navedeni na garancijskem listu, garancijski rok pa začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Ali je možna menjava kupljenega izdelka?

Da, izdelek lahko zamenjate, in sicer tako, da se oglasite v najbližji BAUHAUS poslovalnici. Ob menjavi je potrebno predložiti račun in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.

V primeru, da se ne morete oglasiti v poslovalnici, nam lahko izdelek skupaj z odstopno izjavo na lastne stroške pošljete na Bauhaus Slovenija d.o.o., k.d. (spletna trgovina), Kajuhova 45, 1000 Ljubljana, mi pa vam najkasneje v 14 dneh od prejema paketa vrnemo kupnino.

Izbral sem plačilo po predračunu, kje dobim podatke za nakazilo?

Podatke za nakazilo prejmete v potrditvenem e-mailu za vaše naročilo.

Želim original račun na podjetje, kaj moram storiti?

Pri oddaji spletnega naročila na podjetje, je potrebno registrirati uporabniški račun na spletni strani BAUHAUS. Naknadne spremembe, niso možne. V primeru napačno kreiranega uporabniškega računa, je možen le izbris. Popravki že izdanega računa preko spletne trgovine BAUHAUS, žal niso možni.

Prejel sem poškodovan artikel, kakšen je nadaljnji postopek?

Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na [email protected], v katerem navedete št. naročila, opišete težavo, priložite sliko poškodovanega artikla in računa.

Moji pošiljki manjka naročeni izdelek, koga naj kontaktiram?

Prosimo, da uporabite spletno povezavo https://www.bauhaus.si/storitve/kontaktni-obrazec ali pišite neposredno na: [email protected] in navedete št. naročila, opišete težavo, priložite sliko poškodovanega blaga in računa.

Ob naročilu nisem prejel garancijskega lista.

Prosimo, da nam pošljete sporočilo na [email protected], v katerem nam pošljete sliko računa ali številko spletnega naročila, mi pa vam posredujemo garancijski list.

Rad bi opravil nakup na obroke, ampak so plačila neuspešna. Kakšen je razlog?

Za plačilo na obroke z Diners ali NLB morate imeti limit v višini zneska nakupa. V primeru, da kupujete nekaj v vrednosti 1.500 eur, mora biti vaš limit na kartici vsaj toliko. Za prilagoditev limita se obrnite na vašo banko. Velja za obročne nakupe v BAUHAUS poslovalnicah. Plačilo na obroke z DINERS v spletni trgovini BAUHAUS, trenutno ni omogočeno. 

Kakšne so mere prikolic?

Dolžina znaša 2,50 m, širina pa 1,25 m.

Plačila po povzetju

Plačila po povzetju so možna za vsa naročila, izjema so le t.i. dropshipment naročila in pa naročila, katerih vrednost presega 5.000 €.

Ali je možna izposoja orodja v BAUHAUS-u?

Storitev izposoje orodja trenutno žal ni možna.

Rad bi koristil XXL dostavo. Kakšno je minimalno naročilo?

Za koriščenje XXL dostave morate izpolnjevati enega izmed naslednjih pogojev – minimalna vrednost naročila mora znašati 500 € ali pa naročilo 1 cele palete ali tovarniškega pakiranja izdelka. Primer nakup cele palete zemlje Millefleur 40 l na paleti je tovarniško pakirano 54 kosov.

Smo proračunski uporabnik, ali lahko preko spleta naročujemo z naročilnicami?

Oddaja spletnega naročila preko naročilnice žal ni možno, saj se naročila odpremijo šele, ko so plačana, kar bi v tem primeru pomenilo 30 dni zamika. Predlagamo, da se za naročila preko naročilnice osebno oglasite na oddelku PROFIDEPOT oziroma lahko posredujete elektronsko pošto na [email protected] z željenimi izdelki in se vam pripravi predračun na naročilnico.

Koliko časa imam za nakazilo spletnega naročila s plačilom po predračunu?

Naročilo ostane aktivno sedem (7) dni.  Četrti dan (4.), prejmete opomnik o zapadlosti predračuna, potem se pa spletno naročilo avtomatsko stornira. V primeru plačila se naročilo začne pripravljati po prejetem plačilu. Izdelki v vmesnem času niso "rezervirani".