Kakšen je delovni čas poslovalnic?
Kje lahko preverim zalogo določenega izdelka?
Kje lahko preverim, ali je izdelek na voljo z dostavo na moj naslov?
Katere načine dostave imate v ponudbi?
Kakšen je rok dostave?
Kako vem, kdaj je naročeno pripravljeno na prevzem?
Kdaj lahko prevzamem blago, če sem se odločil za storitev osebnega prevzema v BAUHAUS prodajnem centru (»Klikni & prevzemi«)?
Vsa naročila, ki so oddana in plačana ter poknjižena do 12:00 ure, so pripravljena za prevzem isti delovni dan in jih lahko prevzamete od 16:00 ure dalje, naročila oddana po 12:00 uri pa so pripravljena za osebni prevzem najkasneje do 12:00 ure naslednjega dne. V primeru plačila po predračunu in/ali povečanega števila naročil, se lahko čas priprave naročila podaljša.
Kako dolgo hranite naročeno blago za osebni prevzem?
V primeru, da ste blago (naročilo) plačali ob nakupu v spletni trgovini (kreditne kartice, kartice z odloženim plačilom, nakazila) vam blago hranimo 6 delovnih dni od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Če blaga ne prevzamete v navedenem roku, se vaše plačilo stornira, kupnina pa se vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, v roku 14 dni od stornacije naročila. V primeru izbire plačila ob prevzemu v trgovini, vam naročilo hranimo 3 delovne dni od prejema e-pošte "Vaše blago je pripravljeno za prevzem". Po pretečenem roku se blago vrne na prodajne police, naročilo pa stornira.
Nisem še uporabnik ProfiCard kartice, kakšni so pogoji?
Ali lahko ProfiCard uporabniki svoje ugodnosti koristimo v spletni trgovini?
Katere načine plačila lahko uporabim za nakup v spletni trgovini bauhaus.si?
V spletni trgovini bauhaus.si lahko uporabite različne načine plačila, izbirate lahko med:
- plačilom z neposredno obremenitvijo debetne ali kreditne kartice,
- plačilom po predračunu,
- plačilom po povzetju,
- plačilom na obroke (NLB kartice z odloženim plačilom Mastercard, Zlati Mastercard, Visa in Karanta, in sicer po pogojih banke izdajateljice).
Ali je dostava paketov, naročenih prek bauhaus.si brezplačna?
Cena dostave je odvisna od mase paketov:
- 3,90 EUR za pakete do 50 kg
- 9,90 EUR za pakete od 51 do 100 kg
- 19,90 EUR za pakete od 101 kg do 600 kg
Ali sta sestava in montaža pošiljk všteti v ceno?
Ali lahko vrnem pošiljko, če sem naknadno ugotovil, da je poškodovana?
Ali lahko uveljavljam pravico do vračila v 14 dneh?
Kdaj prejmem vračilo denarja za spletni nakup?
Kakšno garancijsko dobo ima posamezen izdelek?
Ali je možna menjava kupljenega izdelka?
Da, izdelek lahko zamenjate, in sicer tako, da se oglasite v najbližji BAUHAUS poslovalnici. Ob menjavi je potrebno predložiti račun in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.
V primeru, da se ne morete oglasiti v poslovalnici, nam lahko izdelek skupaj z odstopno izjavo na lastne stroške pošljete na Bauhaus Slovenija d.o.o., k.d. (spletna trgovina), Kajuhova 45, 1000 Ljubljana, mi pa vam najkasneje v 14 dneh od prejema paketa vrnemo kupnino.
Izbral sem plačilo po predračunu, kje dobim podatke za nakazilo?
Želim original račun na podjetje, kaj moram storiti?
Pri oddaji spletnega naročila na podjetje, je potrebno registrirati uporabniški račun na spletni strani BAUHAUS. Naknadne spremembe, niso možne. V primeru napačno kreiranega uporabniškega računa, je možen le izbris. Popravki že izdanega računa preko spletne trgovine BAUHAUS, žal niso možni.
Prejel sem poškodovan artikel, kakšen je nadaljnji postopek?
Moji pošiljki manjka naročeni izdelek, koga naj kontaktiram?
Prosimo, da uporabite spletno povezavo https://www.bauhaus.si/storitve/kontaktni-obrazec ali pišite neposredno na: [email protected] in navedete št. naročila, opišete težavo, priložite sliko poškodovanega blaga in računa.
Ob naročilu nisem prejel garancijskega lista.
Rad bi opravil nakup na obroke, ampak so plačila neuspešna. Kakšen je razlog?
Za plačilo na obroke z Diners ali NLB morate imeti limit v višini zneska nakupa. V primeru, da kupujete nekaj v vrednosti 1.500 eur, mora biti vaš limit na kartici vsaj toliko. Za prilagoditev limita se obrnite na vašo banko. Velja za obročne nakupe v BAUHAUS poslovalnicah. Plačilo na obroke z DINERS v spletni trgovini BAUHAUS, trenutno ni omogočeno.
Kakšne so mere prikolic?
Plačila po povzetju
Ali je možna izposoja orodja v BAUHAUS-u?
Rad bi koristil XXL dostavo. Kakšno je minimalno naročilo?
Smo proračunski uporabnik, ali lahko preko spleta naročujemo z naročilnicami?
Oddaja spletnega naročila preko naročilnice žal ni možno, saj se naročila odpremijo šele, ko so plačana, kar bi v tem primeru pomenilo 30 dni zamika. Predlagamo, da se za naročila preko naročilnice osebno oglasite na oddelku PROFIDEPOT oziroma lahko posredujete elektronsko pošto na [email protected] z željenimi izdelki in se vam pripravi predračun na naročilnico.
Koliko časa imam za nakazilo spletnega naročila s plačilom po predračunu?
Naročilo ostane aktivno sedem (7) dni. Četrti dan (4.), prejmete opomnik o zapadlosti predračuna, potem se pa spletno naročilo avtomatsko stornira. V primeru plačila se naročilo začne pripravljati po prejetem plačilu. Izdelki v vmesnem času niso "rezervirani".