O podjetju

BAUHAUS – specialist za delavnice, domove in vrtove

Leta 1960 se je v Mannheimu začela zgodba o uspehu brez primere: spomladi je BAUHAUS odprl svoj prvi specialistični center. Z združevanjem široke palete specializiranih programov pod eno streho – v samopostrežbi – je BAUHAUS postavil standarde takratne maloprodaje. Velika izbira, prvovrstna kakovost po dostopnih cenah in lahka dostopnost so bili med osnovnimi načeli že od vsega začetka. Še naprej tvorijo osnovo za uspeh strokovnjaka za delavnico, dom in vrt!

3 specializirane trgovine za vse potrebe

BAUHAUS je še posebej ponosen na veliko izbiro. Tu bo zagotovo vsak našel, kar išče! BAUHAUS se osredotoča na bistveno: vsi specializirani centri imajo na zalogi samo visokokakovostne izdelke iz delavnice, doma in vrta. Asortiman sedaj obsega več kot 180.000 kakovostnih izdelkov v 3 specializiranih trgovinah. Poleg tega je BAUHAUS razvil inovativne prodajne koncepte, kot sta DRIVE-IN ARENA ali SVET KOPALNIC.

Močna storitev za profesionalce med strankami

BAUHAUS ponuja profesionalno ponudbo izdelkov in široko paleto storitev za obrtnike in trgovce. Cilj: olajšati delo strokovnjakov. Ponudba vključuje vrhunsko ponudbo s cenovnimi ugodnostmi pri nakupu velikih količin, strokovno svetovanje in ekskluziven servisni program s komisioniranjem in dostavo.

Preverjena kakovost blagovne znamke

BAUHAUS ima na zalogi skoraj izključno visokokakovostne izdelke priznanih proizvajalcev: interno preverjanje kakovosti je za trgovsko podjetje še vedno samoumevno. Le tako lahko izdelki izpolnjujejo visoke standarde, ki jih postavlja podjetje samo in njegovi kupci. Poleg tega ima BAUHAUS ekskluzivne kakovostne blagovne znamke, proizvedene po natančnih specifikacijah.

Močna ekipa

Zaposleni so za BAUHAUS največja vrednost. Napredovanje in razvoj kadrov sta zato na prvem mestu. Navsezadnje so zaposleni tisti, ki udejanjajo koncept BAUHAUS in držijo obljubo odlične storitve vsak dan. Kvalificirani mladi talenti so ključ do prihodnjega uspeha BAUHAUSA. Zato podjetje daje velik pomen dobro utemeljenemu izobraževanju.

Ekološka odgovornost

Ne samo storitev, kakovost in velika izbira so pomembni deli koncepta BAUHAUS. Še en dejavnik ima vse pomembnejšo vlogo: trajnost. Glavna skrb podjetja je, da so visokokakovostni izdelki v ponudbi proizvedeni na okolju prijazen način.

Zato BAUHAUS že leta celovito izvaja zahteve uredbe EU o trgovini z lesom. Pri uvozu lastnega lesa po EU-HolzHVO smo pozorni na certifikate, kot je na primer Forest Stewardship Council (FSC). Prav tako spodbujamo naše dobavitelje iz EU, da kupujejo les samo od certificiranih podjetij in nam ga dostavljajo. Poleg tega naključno in v rednih časovnih presledkih preverjamo izdelke iz lesa ali z lesnimi aplikacijami, ki niso predmet EU uredbe o trgovini z lesom.

Barve brez topil in mehčalcev ali visokokakovostne komponente so le še nekateri primeri številnih drugih trajnostnih izdelkov iz BAUHAUS-ove ponudbe.