Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino BAUHAUS

 

1. Področje uporabe

 

Ti Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino BAUHAUS (www.bauhaus.si) urejajo delovanje spletne trgovine, ki je v lasti in upravljanju družbe BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE D.O.O., K.D., Kajuhova ulica 45, 1000 Ljubljana (v teh splošnih pogojih označen tudi kot »BAUHAUS«) ter poslovanje in pogodbeni odnos med BAUHAUS in obiskovalci spletne trgovine BAUHAUS. Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino BAUHAUS so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, zakonom o elektronskih komunikacijah, zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugo veljavno zakonodajo.

 

Za vse nakupe, naročila, pošiljke izdelkov in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo prek spletne trgovine BAUHAUS (www.bauhaus.si), veljajo izključno predmetni Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino BAUHAUS (v nadaljevanju tudi »splošni pogoji«). Za nakupe, izdelke po naročilu strank, pošiljke izdelkov, podjemne storitve in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo v poslovalnici BAUHAUS v Sloveniji, veljajo izključno Splošni prodajni pogoji za poslovalnice BAUHAUS.

 

Predmetne Splošne prodajne pogoje za spletno trgovino BAUHAUS lahko kadarkoli izberete, natisnete ali shranite kot PDF prek noge oz. na dnu spletnega mesta www.bauhaus.si/splosnipogoji.

 

 

2. Prijava oziroma registracija

 

Izdelke v spletni trgovini BAUHAUS lahko kupujete bodisi kot registriran kupec z uporabniškim računom ali kot t.i. gost, tj. uporabnik brez uporabniškega računa (oboje v nadaljevanju kot »kupec«).

 

Kupec mora ob registraciji vnesti naslednje osebne podatke:  elektronski naslov, ime, priimek in geslo.

 

Za opravo nakupa v spletni trgovini BAUHAUS pa mora kupec vnesti naslednje osebne podatke: elektronski naslov, ime, priimek, naslov, mesto, poštna številka, država, kontaktni telefon. Te podatke BAUHAUS potrebuje za izvedbo naročila.

 

Kupec mora za uspešen nakup tudi označiti polje, da se strinja s temi splošnimi pogoji ter da podaja svoje soglasje za to, da BAUHAUS obdeluje njegove osebne podatke, ki jih je vnesel v prijavni obrazec ob registraciji, za namen izvajanja storitev v okviru spletne trgovine. Kupec mora biti za nakup star najmanj osemnajst let. Vse navedeno velja tako za registrirane kot neregistrirane kupce (»goste«), pri čemer kupec, ki ni registriran, ne more izkoriščati določenih prednosti, ki jih nudi registracija na spletni strani (kot so npr. enostavno ponovno naročanje brez ponovnega vnosa podatkov ali pa možnost pregleda stanja odprtih naročil, spreminjanja naslova dostave ipd.). V primeru registracije BAUHAUS shranjuje podatke o kupcu in podatke o naročilu, tako da se pri vseh prihodnjih naročilih že prikažejo vneseni podatki, ki pa jih kupec nato lahko potrdi ali spremeni. V računu registriranega kupca  lahko kupec kadarkoli pogleda shranjene podatke, naslove za pošiljanje in pretekla naročila.

 

Kupec je sam odgovoren za varno hrambo katerega koli uporabniškega imena ali gesla, s katerimi dostopa do uporabniškega računa. Kupec je dolžan svoje geslo takoj spremeniti, v primeru da posumi, da je ogrožena varnost njegovega uporabniškega računa, in o tem obvestiti BAUHAUS. Kupec z vnosom svojih podatkov ob prijavi ali registraciji zagotavlja, da so njegovi vneseni podatki popolni in pravilni.

 

 

3. Postopek nakupa v spletni trgovini

 

Kupec iz sortimenta spletne trgovine BAUHAUS izbere izdelke, ki jih želi kupiti, in jih z gumbom »v košarico« položi v svojo nakupovalno košarico. Za opravo nakupa mora kupec klikniti gumb »Klikni in prevzemi«, s čimer je preusmerjen na stran, ki vodi do pregleda spletne košarice in zaključek nakupa. V nakupovalni košarici je kupcu omogočeno urejanje košarice (tj. odstranitev izdelkov in spreminjanje količine izdelkov). V pregledu košarice se nahaja tudi povezava na zaključek naročila, kjer kupec vnese svoje osebne podatke za naročilo. V zaključku naročila se lahko nahaja polje za kodo za popust, kamor lahko kupec vnese morebitno kodo za popust in jo potrdi.

 

Kot način dostave BAUHAUS ponuja možnost osebnega prevzema v BAUHAUS prodajnem centru (»Klikni & prevzemi«) ali dostavo po pošti. Način dostave oziroma izbiro BAUHAUS prodajnega centra v katerem bo prevzel naročilo, kupec izbere ob zaključku nakupa. Pri tem mora biti kupec pozoren na morebitno opozorilo, da izdelkov v izbranem centru ni na zalogi, kar lahko podaljša rok za pripravo blaga za prevzem.

 

Za tem kupec izbere še enega izmed načinov plačila, ki so podrobneje opisani spodaj (plačilo z neposredno obremenitvijo debetne ali kreditne kartice; z bančnim nakazilom; ali s plačilom po povzetju). Kupec lahko skozi celoten proces zaključka naročila  vidi »povzetek naročila«, kjer so navedeni vsi izbrani izdelki, količine in vrednost naročila.  Kupec z gumbom »zaključi nakup« zaključi svoje naročilo. Manjkajoče ali napačne vsebine se prikažejo z oranžnim okvirjem in opozorilom za popravek.

 

S klikom na gumb »zaključi nakup« kupec odda zavezujočo ponudbo za nakup izdelkov, zbranih v nakupovalni košarici. V primeru uspešno oddanega naročila se na spletni strani izpiše potrditev prejema naročila, za tem pa kupec prejme potrditev prejema naročila še prek elektronske pošte. Za tem bo BAUHAUS naročilo pregledal in preveril dobavljivost naročenih izdelkov ter največ v 72 urah po oddanem naročilu potrdil naročilo kupca, če ga bo lahko izpolnil. Kupoprodajna pogodba med BAUHAUS in kupcem je sklenjena, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z obvestilom »Vaše naročilo je pripravljeno za prevzem/pošiljanje«. Če kupec v 72 urah po oddanem naročilu tega potrditvenega elektronskega sporočila ne prejme, pogodba med kupcem in BAUHAUS spletno trgovino ni sklenjena in naročilo za kupca ni zavezujoče.

 

Prejem elektronskega sporočila »Vaše naročilo je pripravljeno za prevzem/pošiljanje« pomeni, da lahko kupec že opravi prevzem blaga v izbranem prodajnem centru BAUHAUS.

 

V primeru, da BAUHAUS katerega od naročenih izdelkov ne more dobaviti oziroma pripraviti na prevzem v predvidenem dobavnem roku zaradi nepredvidljivih razlogov, bo kupca o tem obvestil preko elektronske pošte ali telefona. BAUHAUS bo kupcu ponudil nov dobavni rok.

 

V primeru, da bi bilo potrebno preveriti podatke kupca ali zaradi zagotavljanja pravilne dostave lahko BAUHAUS kupca pokliče na telefonsko številko, ki jo je kupec vnesel v spletno trgovino ob oddaji naročila. 

 

Potrjeno naročilo in s tem pogodba med BAUHAUS in kupcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe BAUHAUS (BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE D.O.O., K.D., Kajuhova ulica 45, 1000 Ljubljana). Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe s pošiljanjem zahteve po elektronski pošti na naslov spletna.trgovina@bauhaus.si.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila oziroma nakupa. Kupec z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost s splošnimi pogoji.

 

 

4. Načini plačila in cene

 

Plačilo blaga v spletni trgovini BAUHAUS lahko kupci opravijo na naslednje načine:

 

4.a Plačilne kartice

Nakup v spletni trgovini je možen s kreditnimi in debetnimi plačilnimi karticami Mastercard in Visa.

 

4.b Bančno nakazilo / plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila na podlagi predračuna, po zaključku naročila kupec prejme potrditev naročila prek elektronske pošte, skupaj s podatki za plačilo. Za sklic kupec uporabi številko naročila. Naročilo je potrebno plačati najkasneje v treh (3) dneh od prejema elektronske pošte s podatki o plačilu, v nasprotnem primeru bo BAUHAUS kupčevo naročilo preklical. Rok za pripravo takega naročila začne teči, ko BAUHAUS prejme nakazilo na tekoči račun.

 

4.c. Po povzetju / Klikni & prevzemi

V primeru storitve »Klikni & prevzemi«, lahko kupec blago plača ob prevzemu v izbranem prodajnem centru BAUHAUS. Na voljo so plačila s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Karanta, Diners Club in z gotovino.

 

Nakup s plačilnimi karticami v spletni trgovini BAUHAUS je popolnoma varen. BAUHAUS zagotavlja ukrepe, namenjene zmanjševanju prevar pri spletnih plačilih, skladno z nacionalno in evropsko zakonodajo, ki ureja plačilne storitve, ki v določenih primerih zahteva ukrep t.i. močne avtentikacije strank. Prodajno mesto spletne trgovine BAUHAUS je zato opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by VISA.

 

Vse cene blaga v spletni trgovini BAUHAUS so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, ki zavezuje kupca, je cena, ki velja v trenutku oddaje naročila. Cene, navedene v spletni trgovini BAUHAUS, veljajo le za nakupe v spletni trgovini BAUHAUS. Cene v spletni trgovini BAUHAUS se lahko razlikujejo od cen istega blaga v prodajnih centrih BAUHAUS, prav tako pa lahko BAUHAUS cene blaga v spletni trgovini BAUHAUS spreminja brez predhodnega obvestila.

 

5. Dostava

 

BAUHAUS si pridržuje pravico do delnih pošiljk. Nekateri izdelki se ponujajo v razstavljeni obliki. Sestava oziroma montaža ni všteta v ceno. To velja predvsem za pohištvo, plavalne bazene, vrtne hišice, nadstreške za avtomobile, ograje itn. Če želite plačljivo montažo, se, prosimo, obrnite na strokovne svetovalce BAUHAUS v najbližjem prodajnem centru BAUHAUS. Naročilo ponudbe za izvedbo montaže je možno opraviti samo v trgovskih centrih BAUHAUS, spletna trgovina možnosti naročila montaže ne ponuja.

 

 

CENIK DOSTAVE

Tip paketa

Teža

Cena dostave

A

Do 50 kg

3,9 eur

B

Od 51 kg do 100 kg

9,9 eur

C

Od 101 kg do 600 kg

19,9 eur

 

 

CENIK DOSTAVE

 

Paketno pošiljanje

Dostava poteka s paketno dostavno službo na naslov v Sloveniji, ki ga navede stranka; naročena pošiljka se raztovori ob vhodnih vratih stranke. Dostava blaga v tujino ni možna. Stroški dostave so pri navedbi cene izkazani posebej in so vidni v nakupni košarici, ko izberemo način dostave. Pogoj za dostavo do vhodnih vrat je ustrezen prostor in dostop za dostavno službo, glede na dimenzije izdelkov in dimenzije celotne pošiljke. 

 

Dostava večjih paketov na paletah ali v dimenzijah, ki ne gredo čez vrata objekta dostave, se raztovori na mestu dosegljivem za dostavno vozilo. Prenos do mesta uporabe/skladiščenja je v pristojnosti kupca.

 

Težko in nepraktično blago lahko BAUHAUS dostavi kupcu na podlagi posebnega dogovora, ki vključuje tudi plačilo stroškov transporta. Blago se v takem primeru dostavi »do robnika« pri kupcu in dostava ne vključuje morebitnega vnosa blaga v kupčeve prostore in podobno, temveč se blago zgolj raztovori na mestu, ki je primerno glede na transportno sredstvo (na primer na dvorišču, ki je dostopno za kamion, ob cesti in podobno), ne da bi bilo za to potrebni posebni vozni manevri (prevoznik ne more manevrirati na ozkem uvozu, na cesti oziroma ulici, kjer ne more varno obrniti in podobno). Mesto raztovora blaga in nadaljnje razpolaganje z blagom je izključno v sferi kupčeve odgovornosti. Če blago ni bilo plačano ob nakupu, ga je treba plačati prevozniku (vozniku), najkasneje pred pričetkom raztovarjanja. Datumi dostave so lahko določeni zgolj do dneva natančno, brez navedbe morebitne ure prihoda in so odvisni od razpoložljivosti transportnih zmogljivosti.

 

 

6. Priporočila glede pregleda izdelkov ob prevzemu

 

Predlagamo, da ob prevzemu izdelkov upoštevate naslednje korake, ki bodo olajšali vaše uveljavljanje zahtevkov zaradi morebitnih nepravilnosti blaga ali storitve dostave:

 

  • če ste pošiljko že prevzeli in kasneje ugotovili, da je pošiljka poškodovana, morate sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije, kot je ta urejen na Pošti Slovenije (predvidoma tako, da v 30 dneh od prevzema izdelka izdelek prinesete na pošto ali se dogovorite z vašo poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem naredite zapisnik o poškodovani pošiljki). Za hitro rešitev postopka vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na spletna.trgovina@bauhaus.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto Slovenije urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije;
  • če ste prevzeli izdelek in ste ugotovili, da pošiljka ni poškodovana, najprej preverite, ali ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili;
  • če se slika na embalaži ali opis ali koda izdelka ne ujema z naročenim izdelkom, ne odpirajte embalaže, ampak nas kontaktirajte na elektronski naslov spletna.trgovina@bauhaus.si, da preverimo ali je bila dostava na vaš naslov pravilna;
  • če ste preverili, da ste prejeli naročeni izdelek, embalažo odprite previdno. Pri tem nalepk in zaščit ne odvrzite, dokler se ne prepričate, da boste izdelek obdržali.

 

 

7. Odstop od pogodbe

 

Če želite zaradi kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, lahko to storite v roku 14 dni od prevzema blaga, in sicer brez navedbe razloga za odstop. Odstop od pogodbe uresničite tako, da nam pošljete pisni odstop od pogodbe na obrazcu, ki se nahaja na povezavi https://viewer.ipaper.io/Bauhaus-trgovina/Slovenija/spletna-trgovina/odstop-od-pogodbe/#/, preko elektronske pošte spletna.trgovina@bauhaus.si ali z drugo nedvoumno izjavo, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki vas bo pri odstopu od pogodbe bremenil, je strošek vračila blaga, ki ga lahko pošljete po pošti ali pa ga fizično vrnete v vam najbližji prodajni center BAUHAUS.

 

Naslov za vračilo blaga po pošti:

Bauhaus slovenija d.o.o., k.d.

(spletna trgovina)

Kajuhova 45

1000 Ljubljana

 

Blago morate vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe. Priložen mora biti račun, embalaža in morebitna druga pripadajoča dokumentacija. Embalaža izdelka mora biti nepoškodovana. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Enaki pogoji veljajo za vračilo v prodajni center BAUHAUS.

 

Prejeto kupnino vam bomo vrnili po prejemu blaga, in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ste plačali po povzetju (v tem primeru vam bomo denar nakazali na vaš transakcijski račun). V primeru odstopa od pogodbe vam bomo najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila, pridržujemo pa si pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

 

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Razen če sta se pogodbeni stranki izrecno dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri naročilu izdelkov oziroma blaga, ki je bilo izdelano po naročilu kupca;
  • pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  • pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;
  • pri dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij, razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

 

 

8. Garancija

 

Za izdelke z garancijo veljajo garancijski pogoji, kot so navedeni na garancijskem listu. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Garancija velja na območju Republike Slovenije. Kupec mora za uveljavljanje garancije sami garanciji priložiti tudi račun nakupa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščeni servis, naveden na garancijskem listu.

 

Garancija velja le za primer, če kupec blago uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Iz garancije so izključene napake in oblike obrabe, ki so posledica običajne obrabe, nepazljivega rokovanja z izdelkom ali pomanjkljivega vzdrževanja, ali pa napake, ki so bile stranki ob nakupu znane. Garancija zapade takoj, ko kupec odpre ali da odpreti ohišje izdelka.

Pooblaščeni servis mora blago popraviti v 45 dneh od prejema zahteve za odpravo napak, v nasprotnem primeru pa kupcu zagotoviti nov, brezhiben, izdelek.

 

Za presojo obstoja napak na izdelku je pristojen zgolj pooblaščeni serviser, ne prodajalec. Zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.

 

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

 

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

 

Pravice kupca iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

 

9. Reklamacija / stvarne napake

 

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Stvarno napako lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, neodvisno od tega, ali je bila zanj izdana garancija.

 

Stvarno napako morate uveljavljati oziroma BAUHAUS o njej obvestiti v roku dveh (2) mesecev od odkritja napake. V obvestilu morate napako natančno opisati in obvestilo poslati na elektronski naslov spletna.trgovina@bauhaus.si, ali po pošti na naslov Bauhaus Slovenija d.o.o., k.d. (spletna trgovina, Kajuhova 45, 1000 Ljubljana, ali ga osebno oddati v kateremkoli prodajnem centru BAUHAUS. Po poslanem obvestilu mora kupec BAUHAUS omogočiti, da izdelek pregleda.

 

Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka ima kupec pravico zahtevati kateregakoli od naslednjih jamčevalnih zahtevkov:

  • odpravo napako na izdelku
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • zamenjavo izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom
  • vračilo celotnega plačanega zneska

 

BAUHAUS ne odgovarja za stvarne napake, ki se pojavijo po dveh (2) letih od izročitve izdelka.

 

Če obstoj napake na izdelku ne bo sporen, bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni, ugodili vašemu zahtevku. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

 

 

10. Varovanje osebnih podatkov

 

Informacije o varstvu podatkov, o pooblaščencu za varstvo podatkov in vaših pravicah kot osebi, na katere se podatki nanašajo, so na voljo prek povezave www.bauhaus.si/varstvopodatkov ali prek telefonske številke: 080 39 48 ali +386 (0)1 54 66 800.

 

BAUHAUS za namen izvajanja spletne trgovine BAUHAUS obdeluje naslednje osebne podatke:

  • podatki, pridobljeni ob prijavi oziroma registraciji: ime, priimek, elektronski naslov in geslo;
  • podatki, pridobljeni ob opravi nakupa: ime in priimek, naslov, telefonska številka, način plačila, način dostave, izdelki, ki so predmet nakupa ter morebitni drugi podatki, ki bi bili potrebni za sklenitev pogodbe oziroma izvedbo naročila;
  • podatki v zvezi z morebitnimi pritožbami, reklamacijami, jamčevalnimi in drugimi zahtevki: ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, vsebina zahtevka, datum podaje zahtevka, način reševanja zahtevkov, datum nakupa, komunikacija s kupcem v zvezi z zahtevkom, podatki o načinu rešitve oziroma zaključka zahteve ter drugi podatki, ki so potrebni za rešitev zahtevkov kupca.

 

Pravna podlaga za zbiranje navedenih osebnih podatkov je pogodba, sklenjena med kupcem in BAUHAUS (člen 6/I točka b Uredbe EU 2016/679). Pri tem pa je pravna podlaga za zbiranje podatkov v fazi prijave oziroma registracije kupca podana tudi v primeru, če kupec nakupa ne opravi, in sicer na podlagi neposredne privolitve kupca (člen 6/I točka a Uredbe EU 2016/679).

 

BAUHAUS kupcem omogoča tudi prijavo na elektronske novice (»BAUHAUS newsletter«), s katerim bo kupce obveščal o raznih akcijah, ponudbah, novostih in prireditvah. Kupec se temu lahko izogne, če predhodno izjavi oziroma označi, da elektronskih novic ne želi prejemati. Na elektronske novice (»BAUHAUS newsletter«) se lahko prijavite na naši spletni strani. BAUHAUS elektronske novice vam nato pošljemo občasno in po potrebi ter izključno na podlagi vašega izrecnega soglasja (privolitve).

 

BAUHAUS bo zbrane osebne podatke obdeloval zgolj za namene, za katere so bili zbrani. Osebni podatki, ki so zbrani na podlagi privolitve kupca, se bodo obdelovali do preklica privolitve kupca, ostali osebni podatki pa do poteka zakonskih rokov, v katerih lahko posamezna stran uveljavlja zahtevke, izvirajoče iz sklenjene pogodbe.

 

BAUHAUS se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnal v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in nacionalno zakonodajo ter da bo zbrane osebne podatke zbiral in obdeloval izključno za namen izvajanja spletne trgovine BAUHAUS.

 

Ukinitev registracije

Kupec, ki želi ukiniti registracijo, nam to lahko sporoči na elektronski naslov: spletna.trgovina@bauhaus.si. BAUHAUS bo po prejemu zahteve za izbris registracije lahko kontaktiral kupca, za preverjanje pristnosti njegove zahteve, za tem pa bo kupcu poslal dokončno potrditev ukinitve registracije. Zahtevek za ukinitev registracije morate poslati z elektronskega naslova, s katerim ste opravili registracijo. BAUHAUS bo v roku 15 dni od prejema zahteve kupca za ukinitev registracije tudi zbrisal osebne podatke kupca in ga o tem tudi obvestil.

 

Odjava od elektronskih novic

Kupec se lahko iz seznama prejemnikov elektronskih novic preko BAUHAUS newsletter kadarkoli odjavi oziroma prekliče svoje soglasje, in sicer s klikom na povezavo za odjavo na elektronske novice, ki ste jih prejeli ali pa tako, da nam prek elektronske pošte na naslov: spletna.trgovina@bauhaus.si pošljete odjavo od prejemanja elektronskih novic. Poleg tega nam lahko preklic soglasja pisno posredujete tudi na naslov BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE d.o.o., k.d., Kajuhova ulica 45, SI-1000 Ljubljana.

 

 

11. Odgovornost

 

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si BAUHAUS pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali ustavi dostop do strani spletne trgovine. BAUHAUS ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnihkoli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

 

BAUHAUS se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh. Kljub temu pa je možno, da se lastnost in dobavljivost izdelkov spremeni tako hitro, da ni možno pravočasno popraviti podatkov v spletni trgovini BAUHAUS. V takem primeru bo BAUHAUS kupca o spremembah obvestil in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

BAUHAUS si prizadeva za zagotovitev ustreznih slik za vse izdelke v spletni trgovini BAUHAUS. Pri tem pa BAUHAUS dopušča možnost za nepravilnosti podatkov, slikovnega ali besednega materiala v spletni trgovini BAUHAUS. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali neposredno na proizvajalca izdelka.

BAUHAUS si pridržuje pravico do sprememb teh splošnih pogojev kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

 

Za vse nakupe, naročila, pošiljke izdelkov in druge storitve, ki se izvedejo oziroma naročijo prek spletne trgovine BAUHAUS (www.bauhaus.si), veljajo izključno predmetni splošni pogoji in kupec morebitnih svojih pogojev ne more postavljati. Nasprotujoči ali odstopajoči pogoji kupca ne postanejo vsebina pogodbe niti takrat, kadar BAUHAUS izvede storitev brez pridržkov.

 

Odgovornost družbe BAUHAUS  je omejena na naklep in hudo malomarnost, obseg odškodnine pa je omejen na  predvidljivo značilno škodo, razen v primeru zahtevkov zaradi poškodovanja življenja, telesa in zdravja ter zahtevke iz naslova odgovornosti za izdelek.

 

 

12. Avtorske pravice

 

Vsi podatki, slike in informacije na spletni strani BAUHAUS predstavljajo avtorsko delo, zaščiteno z zakonom o avtorskih pravicah, in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja BAUHAUS. Blagovne oziroma storitvene znamke in logotipi drugih podjetij ravno tako predstavljajo zaščiteno intelektualno lastnino teh podjetij.

 

13. Pridržek lastništva

 

BAUHAUS si pridržuje lastništvo na prodanih izdelkih do prejema vseh celotnega plačila od kupca. V primeru, da kupec kupnine ne poravna v roku, si BAUHAUS pridržuje pravico kupcu zaračunati tudi zakonske zamudne obresti za čas od zamude do plačila.

 

14. Postopek obravnave pritožb in sodna pristojnost

 

V primeru pritožb, sporov ali vprašanj, se obrnite na telefonsko številko +386 (0)1 54 66 800 ali na elektronsko pošto spletna.trgovina@bauhaus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Na vse pritožbe se bo BAUHAUS odzval po elektronki pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času.

 

V primeru, da sporov s kupci ne bomo mogli rešiti sporazumno, bo za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem naslovu kupca.

 

Družba BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE D.O.O., K.D, Kajuhova ulica 45, 1000 Ljubljana v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Družba BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE D.O.O., K.D, Kajuhova ulica 45, 1000 Ljubljana kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

 

Predmetni splošni pogoji in celotno razmerje med BAUHAUS in kupcem, ki izvira iz nakupa preko spletne trgovine BAUHAUS, se presojajo po slovenskem pravu.

 

15. Pomoč uporabnikov

 

V primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi z naročili, dostavo, reklamacijami ali drugimi vprašanji, povezani s spletno trgovino BAUHAUS, nas lahko kontaktirate na:

  • elektronski naslov: spletna.trgovina@bauhaus.si
  • telefon: ponedeljek - sobota 07:00- 19:00, +386 (0)1 54 66 800
  • za pomoč pri spletnem nakupu pa na številko: +386 (0)1 54 66 800

 

16. Podatki o podjetju:

 

Upravljavec spletne strani www.bauhaus.si  je družba:

 

BAUHAUS TRGOVSKO PODJETJE D.O.O., K.D.

(spletna trgovina)

Kajuhova 45

1000 Ljubljana

Matična številka: 5873002000

ID za DDV: SI 86657593

 

Predmetni Splošni prodajni pogoji za spletno trgovino BAUHAUS veljajo od dne 27. 5. 2020.