Main Content

Pogosta vprašanja (FAQ)

Tukaj najdete nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj.

 

Izberite področje, ki vas zanima in prikazala se vam bodo ustrezna vprašanja:

Izposoja prikolic

Prijava

Garancija: Menjava,  popravila in garancija najnižjih cen

Dobropis

Izposoja orodja in strojev

Dostava

PROFI CARD

Izposoja prikolic


 

Med katerimi prikolicami lahko izbiram?

BAUHAUS ponuja prikolice s skupno dovoljeno maso od 1,3 do 3 tone. Prosimo upoštevajte, da za prevoz prikolice potrebujete ustrezno vozniško dovoljenje.


 

Koliko stane izposoja prikolice?

Najem prikolice za v BAUHAUS trgoviskih centrih kupljenega blaga je brezplačen. Plačate le kavcijo.


Koliko časa lahko traja izposoja?

Za transport pri nas kupljenih izdelkov si lahko prikolice izposodite za čas, ki ga potrebujete za prevoz blaga na svoj dom. Povprečni čas izposoje znaša štiri ure. Prikolico je v poslovalnico potrebno vrniti do 19:00.


 

Kje lahko prevzamem prikolico?

Za transport pri nas kupljenih izdelkov si lahko prikolice izposodite za čas, ki ga potrebujete za prevoz blaga na svoj dom. Povprečni čas izposoje znaša štiri ure. Prikolico je v poslovalnico potrebno vrniti do 19 h.


 

Katere dokumente je potrebno predložiti za izposojo?

Potrebujete ustrezno vozniško dovoljenje za prevoz prikolice ter osebno izkaznico ter prometno dovoljenje vašega vozila. Plačati morate tudi kavcijo.


 

Kaj se zgodi, če se prikolica med transportom poškoduje?

V primeru prometne nesreče je potrebno takoj poklicati policijo in nesrečo sporočiti v BAUHAUS poslovalnico. Če ste povzročitelj nesreče, obvezno osnovno zavarovanje krije materialno škodo na lastnini tretje osebe. Škodo na prikolici morate kriti sami, prav tako tudi škodo, ki je posledica nestrokovne uporabe.


 

Katere tehnične in pravne predpise je potrebno upoštevati?

Vaše vozilo mora imeti ustrezno priklopno kljuko. Dovoljeno breme priklopnega dela lahko preverite s t.i. D-vrednostjo priklopne kljuke. Pri večjih prikolicah za prevoz prikolice potrebujete tudi zahtevan vozniški priključek.


Prijava na delovno mesto


 

Kje lahko najdem objavljena prosta delovna mesta v BAUHAUS-u?

 

Vsa prosta dela v naših poslovalnicah najdete na uradnih straneh razpisov za prosta delovna mesta.


 

Je prijavo priporočljivo poslati po pošti ali v elektronski obliki?

 

Sprejemamo prijave v pisni obliki, poslane po pošti ter prijave, poslane po elektronski pošti. Ljubše nam je, če prijavo pošljete v elektronski obliki.


 

 

Katere dokumente je potrebno priložiti?

Odvisno od želenega delovnega mesta. Vsaka prijava naj vsebuje: motivacijsko pismo, v katerem jasno navedete, zakaj je delovno mesto pravo za vas; tabelarično oblikovan življenjepis s fotografijo ter vaše šolsko spričevalo oz. potrdila o prejšnjih delovnih izkušnjah.

Načeloma so vsa prosta delovna mesta objavljena na naši spletni strani. Vendar se iniciativna prijava lahko obrestuje. Tako lahko prehitite uradni razpis.


 

Katere lastnosti potrebujem za delo v BAUHAUS-u?

Od naših sodelavcev pričakujemo veselje do dela s strankami, odlično prodajno usmerjenost in prijazen pristop, ob tem pa komunikativnost, prijaznost, fleksibilnost in pripravljenost za nadaljnje učenje. Strokovne zahteve so navedene v razpisu.


 

Kakšne so možnosti izobraževanja v BAUHAUS-u?

Pri BAUHAUS-u lahko opravite izobraževanje in dosežete naziv trgovec/trgovka ali trgovec na drobno.


 

Kakšne možnosti imam po opravljenem izobraževanju v BAUHAUS-u?

Z uspešno zaključenim izobraževanjem in pravo motivacijo vam je pri nas odprtih veliko možnosti napredovanja. Tako lahko izbirate npr. med nadzorom blagajn do vodje vrtnega oddelka ali pa postanete poslovodja.


Garancija: menjava, popravilo in garancija najnižjih cen


 

Kako dolgo velja garancija na v BAUHAUS-u kupljene izdelke?

Za električne in bencinske stroje razen polnilcev, baterij, svetil in potrošnega materiala nudimo pet let garancije. Garancija velja neodvisno od zakonsko predpisanih garancijskih pravic.


 

Kaj potrebujem za uveljavitev garancije?

Okvarjeno napravo skupaj z računom prinesite v najbližjo poslovalnico. Garancijo lahko uveljavljate v vsaki BAUHAUS poslovalnici – ne glede na poslovalnico, kjer ste napravo kupili.


 

Je za uveljavitev garancije napravo potrebno oddati v originalni embalaži?

Kartonaste embalaže ni potrebno shraniti. Garancijo lahko uveljavljate tudi brez tega.


 

Kaj pomeni, če je naprava še v garanciji, vendar so vidne običajne sledi uporabe?

Načeloma sledi uporabe niso ovira za uveljavljanje garancije. Garancija pa ne velja za poškodbe in sledi obrabe, ki so posledica nestrokovne uporabe in pomanjkanja vzdrževalnih ukrepov.


 

Obstajajo posebne kontaktne osebe za informacije glede garancije in popravil?

Prosimo, obrnite se na našo info točko v poslovalnicah!


 

Če je izdelek še v garanciji: ga popravite ali zamenjate?

BAUHAUS izdelke - odvisno od primera -  popravi, dobavi nadomestni izdelek ali izstavi vračilo denarja v višini kupnine.


 

Ali v primeru popravila BAUHAUS ponuja nadomestno napravo?

BAUHAUS izdelke - odvisno od primera -  popravi, dobavi nadomestni izdelek ali izstavi dobropis v višini kupnine.


 

Kaj se zgodi z garancijo, če želim napravo popraviti sam?

Če ohišje naprave odprete sami ali ga odpre in v takem stanju pusti tretja oseba, ki ni zaposlena v BAUHAUS-u, garancija preneha veljati.


 

Kaj je garancija na menjavo?

Če ste kupili preveč ali pa izdelki niso pravi, jih zamenjajte - v roku štirih tednov po nakupu.


 

Kako poteka garancija na menjavo?

Nepoškodovan izdelek v originalni embalaži prinesite skupaj z računom na blagajno. Blago lahko vrnete le v poslovalnico, v kateri ste ga kupili. Prejeli boste dobropis. Garancija na menjavo ne velja za izdelke po naročilu.


 

Lahko zamenjam tudi znižane izdelke?

Znižanih izdelkov ni možno zamenjati. Izjema so nedelujoče elektro naprave.


 

Kje točno lahko zamenjam izdelke?

Prosimo obrnite se na glavne informacije v poslovalnici.


 

Kaj pomeni 12 % garancija najnižjih cen?

Če boste v 14 dneh po nakupu drugje* našli enak izdelek istega proizvajalca in tipa po nižji redni ceni, vam ga bomo enako ugodno, skupaj z dodatnim 12% popustom, ponudili tudi mi. Iz tega jamstva so izvzete internetne ponudbe in trgovine, razprodaje in odprodaje blaga.

* Velja samo na območju Republike Slovenije!


 

Za katere izdelke velja garancija najnižjih cen?

Garancija najnižjih cen velja za vse identične izdelke – izključene so internetne ponudbe, preproge in izdelki po naročilu. Garancija najnižjih cen lahko velja tudi za znižane izdelke v akciji.



 

Katere dokumetne mora kupec predložiti?

Za 12 % garancijo najnižjih cen mora kupec predložiti originalno pisno dokazilo konkurenčnega ponudnika, npr. prospekt, letak ali katalog. Pomembno je, da je mogoče razbrati ceno izdelka.


 

Katere izdelke si je mogoče izposoditi v BAUHAUS-u?

Izposodite si lahko stroje in naprave za delo na vrtu, za gradnjo, notranje gradbene projekte in čiščenje. Pregled naprav, ki so na voljo v BAUHAUS-u, prejmete na glavnih informacijah poslovalnice.


Darilni boni



Lahko darilne bone naročim po spletu?

 

Darilni boni so na voljo le fizično v naših poslovalnicah.


 

Lahko darilne bone vnovčim v vseh BAUHAUS poslovalnicah po Sloveniji?

Darilne bone je možno vnovčiti v vseh slovenskih BAUHAUS poslovalnicah.


 

Lahko v Sloveniji kupljene darilne bone vnovčim tudi v tujini?

V Sloveniji kupljene BAUHAUS darilne bone lahko vnovčite le na ozemlju Republike Slovenije.


 

Kako dolgo veljajo BAUHAUS darilni boni?

Naši darilni boni veljajo neomejeno.


 

Lahko v Sloveniji vnovčim darilne bone kupljene v  tujini?

 

Darilnih bonov iz tujine v Sloveniji ne morete vnovčiti.


Izposoja orodja in strojev


 

Je izposoja orodja in strojev možna v vseh poslovalnicah?

Izposoja je možna v vseh poslovalnicah. Katere naprave so na voljo v vam najbližji BAUHAUS poslovalnici, lahko izveste na informacijah posamezne poslovalnice ali poiščete na tej spletni strani.


 

Je potrebno napravo, ki si jo želim izposoditi, vnaprej rezervirati?

Rezervacija ni obvezna. Če želite na vsak način preveriti razpoložljivost ter za hiter in nemoten potek priporočamo vnaprejšnjo telefonsko rezervacijo v poslovalnici.


 

Je potrebno izposojene izdelke prevzeti v BAUHAUS-u?

Da, naprave je potrebno prevzeti v poslovalnici.



 

Je potrebno vplačati kavcijo?

Pri izposoji je potrebno vplačati kavcijo. Višina zneska je različna glede na napravo. Kavcijo je mogoče plačati tudi z bančno ali kreditno kartico. Več lahko izveste na informacijah v poslovalnici ali preberete na spletu.


 

Katere dokumente je potrebno predložiti za izposojo?

Za izposojo prosimo predložite osebni dokument.


 

Ali v BAUHAUS-u prejmem navodila za uporabo naprave?

Delovanje in upravljanje vaše izposojene naprave vam bo podrobno obrazložilo naše usposobljeno osebje. Sem spada tudi pravilna izbira materiala, ki ga želite obdelati.


 

Kako dolgo imam lahko napravo na izposoji? Obstaja omejitev?

BAUHAUS ponuja štiri različne časovne tarife: kratka izposoja (štiri ure), dnevna izposoja, vikend najem (petek od 13 h do ponedeljka do 10 h) in varčevalna tarifa (velja za najem, daljši od 7 dni). Tako ste pri izposoji lahko zelo fleksibilni. Več lahko izveste na glavnih informacijah naše poslovalnice ali na tej spletni strani.

Najdaljša dovoljena doba izposoje ni predpisana. Vnaprej pa je potrebno določiti termin vračila ter plačati celoten znesek izposoje.


 

Si je mogoče naprave izposoditi za vikend?

BAUHAUS vam ponuja posebno vikend ponudbo. Velja od petka od 13 h do ponedeljka do 10 h.


 

Kako poteka vračilo?

Prosimo vrnite izposojeno napravo v brezhibnem stanju, pripravljeno za obratovanje, očiščeno in s polno natočenim rezervoarjem za gorivo ter z vsemi deli pribora v BAUHAUS poslovalnico ob določeni uri. Če napravo vrnete v brezhibnem stanju, po vračilu prejmete vrnjeno kavcijo.


 

Kdo prevzame odgovornost v primeru okvare?

Z izposojeno napravo je potrebno upravljati strokovno, previdno, v skladu z navodili za uporabo in varnostnimi predpisi. Za škodo odgovarja kupec, skladno z zakonskimi predpisi.


Dostava


 

Je dostava možna iz vsake poslovalnice?

Ja, dostavo ponujajo vse poslovalnice.



Za katere izdelke lahko naročim dostavo?

 

Dostavo do vhodnih vrat lahko naročite za vse težje ali večje blago. Prosimo povprašajte na glavnih informacijah poslovalnice, ali je dostava možna.


 

Koliko stane dostava?

Stroški dostave so odvisni od storitve in količine. Podrobnejše informacije o cenah vam bodo z veseljem posredovali tudi naši zaposleni.


 

Kam je možno naročiti dostavo?

Izdelke dostavljamo iz poslovalnice do vrat naslova, ki ste ga navedli.


 

Kdaj poteka dostava? Ali se v poslovalnici lahko dogovorim za določen termin dostave?

V poslovalnici se lahko s pristojnim svetovalcem dogovorite za termin. Dogovorite se lahko za dan dostave ter približno uro. Prosimo za razumevanje, da zaradi logistike ni možno določiti natančne ure.


 

Moram plačati vnaprej ali lahko stroške poravnam pri vozniku?

Blago je potrebno v celoti plačati vnaprej, pred dostavo.


 

Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije, npr. v primeru napačno dobavljenega blaga?

V primeru reklamacije se obrnite na poslovalnico, v kateri se ste naročili dostavo. Prosimo obrnite se na glavne informacije.


 

Kdaj v tem primeru pride do odvoza blaga?

V primeru reklamacije bomo prišli po blago. Ta odvoz je seveda brezplačen.


 

Kaj se zgodi s paletami?

Za evro palete morate plačati kavcijo. Ko jih vrntete v poslovalnico, dobite kavcijo povrnjeno.


 

Moram dostavljene izdelke obdržati, tudi, če so poškodovani?

Če ste na dostavljenih izdelkih opazili poškodbe, dostave ni potrebno obdržati.


PROFI CARD (kartica ugodnosti)


 

Kje lahko naročim PROFI CARD kartico?

PROFI CARD kartico lahko naročite neposredno v poslovalnici na glavnih informacijah.


 

Kdo lahko prejme PROFI CARD kartico?

PROFI CARD kartica je namenjena podjetnikom.


 

Kakšne ugodnosti prinaša PROFI CARD kartica?

Prejmite takojšni popust na vse kupljene izdelke. Izključene so razprodaje blaga.

Ko v tekočem koledarskem letu dosežete promet 7.500 € oziroma 10.000 €, se Vam popust za vse nadaljnje nakupe v tekočem letu  še poviša.

 

Kupujte brez gotovine ali bančnih kartic. Kupujte na dobavnico oz. na pri nas odprti zbirni račun. Vaše nakupe bomo sešteli in Vam na koncu meseca poslali zbirni račun, ki ga poravnate v 30 dneh.

 


 

Lahko PROFI CARD naročim v vseh BAUHAUS poslovalnicah?

Za PROFI CARD kartico lahko zaprosite v vseh BAUHAUS poslovalnicah. Po obdelavi podatkov kartico prejmete na svoj naslov po pošti.


 

Katere dokumente moram predložiti, če želim prejeti PROFI CARD kartico?

Za prejem kartice PROFI CARD je potrebno predložiti potrdilo o registraciji podjetja, npr. izpis iz sodnega registra.


 

Je kartica PLUS CARD personalizirana in če ja: obstajajo dodatne kartice?

Ja, PROFI CARD kartica je personalizirana in veljavna le v povezavi z osebno izkaznico. Možno je naročiti dodatne kartice, npr. za svoje sodelavce.


 

Je kartica veljavna za vse BAUHAUS izdelke in storitve?

PROFI CARD kartica velja za skoraj vse BAUHAUS izdelke. Za storitve, izdelke z razprodaje in izdelke, za katere velja garancija najnižjih cen ter posebej označene izdelke ugodnosti ne veljajo.


 

Kaj se zgodi, če izgubim PROFI CARD kartico?

Izgubo PROFI CARD kartice je potrebno takoj sporočiti v BAUHAUS poslovalnico, da se blokira. Nato vam izdamo nadomestno kartico.


 

Kako dolgo je veljavna PROFI CARD kartica?

Pogodba velja 12 mesecev in se avtomatsko podaljša za naslednjih 12 mesecev, če pogodbe pred iztekom niste prekinili. Po 12 mesecih se začne novo obračunsko obdobje.